31.10.2016/07:30

Rabat Detal ma już ponad 1000 sklepów. Sieć chce mieć sklepy w całej Polsce

Sieć Rabat Detal otworzyła właśnie swój 1001 sklep. Rabat chce być obecny w całej Polsce – to wyzwanie dla firmy na najbliższe kilkanaście miesięcy. 

Przypomnijmy, że sieć już trzykrotnie przekraczała pułap tysiąca placówek. Nie wszystkim sklepom wiodło się dobrze i część z nich upadła. Wciąż jednak pojawiają się nowe, ostatnio szyld zawisł na pierwszym sklepie w woj. świętokrzyskim, nadal przybywa ich na Podkarpaciu i w Lubuskiem.

Charakterystyczne pomarańczowo­‑granatowe logo sieci Rabat Detal znali dotychczas klienci z południowej i zachodniej części kraju. Teraz władze sieci zapowiadają, że Rabat chce być obecny w całej Polsce. Co ciekawe sygnalizują, że "to wyzwanie na najbliższe kilkanaście miesięcy."

Rabat stawia teraz na lepszą wizualizację, dlatego ma własną projektantkę wnętrz, która pomaga działającym w sieci i przystępującym do niej sklepom w aranżacji sali sprzedaży, z wymianą mebli i zmianą kolorystyki wnętrza włącznie. 

​Początki sieci Rabat Detal sięgają połowy lat 90., kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową Rabat. W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal. W tym roku sieć świętuje swoje 20-lecie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.