Rabat Detal ma już ponad 1000 sklepów. Sieć chce mieć sklepy w całej Polsce
Sieć Rabat Detal otworzyła właśnie swój 1001 sklep. Rabat chce być obecny w całej Polsce – to wyzwanie dla firmy na najbliższe kilkanaście miesięcy.
Przypomnijmy, że sieć już trzykrotnie przekraczała pułap tysiąca placówek. Nie wszystkim sklepom wiodło się dobrze i część z nich upadła. Wciąż jednak pojawiają się nowe, ostatnio szyld zawisł na pierwszym sklepie w woj. świętokrzyskim, nadal przybywa ich na Podkarpaciu i w Lubuskiem.
Charakterystyczne pomarańczowo‑granatowe logo sieci Rabat Detal znali dotychczas klienci z południowej i zachodniej części kraju. Teraz władze sieci zapowiadają, że Rabat chce być obecny w całej Polsce. Co ciekawe sygnalizują, że "to wyzwanie na najbliższe kilkanaście miesięcy."
Rabat stawia teraz na lepszą wizualizację, dlatego ma własną projektantkę wnętrz, która pomaga działającym w sieci i przystępującym do niej sklepom w aranżacji sali sprzedaży, z wymianą mebli i zmianą kolorystyki wnętrza włącznie.
Początki sieci Rabat Detal sięgają połowy lat 90., kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową Rabat. W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal. W tym roku sieć świętuje swoje 20-lecie.
4