18.04.2017/15:03

Rama promuje się w sklepach Kauflandu i Stokrotki

Należąca do firmy Unilever marka margaryny Rama promuje wprowadzone w produkcie zmiany. W kwietniu odbędą się  kolejne degustacje w sklepach sieci Kaufland i Stokrotki na terenie całej Polski.

Na specjalnie przygotowanych stoiskach z charakterystycznym logo marki klienci będą mogli spróbować świeżego pieczywa posmarowanego Ramą Classic i przekonać się, jaki produkt ma smak oraz jakość.

Akcję prowadzić będą młodzi mężczyźni w czerwonych koszulach w kratę, co nawiąże do prowadzonej w mediach komunikacji wizerunkowej marki. Z pewnością cała akcja degustacyjna będzie doskonale widoczna na terenie sklepów - tak, jak widoczna jest Rama Classic na sklepowych półkach, w nowym, wyróżniającym się opakowaniu. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.