18.05.2020/17:25

Restauratorzy połączyli siły w czasie kryzysu

Dzięki wspólnej inicjatywie #wspieramgastro, której pomysłodawcami byli m.in. właściciele Restauracji Forty, warszawskie restauracje w ciągu 4 tygodni zebrały ponad 4 tys. zamówień na wynos o wartości przekraczającej 370 tys. zł. Stawiając na własną, niezależną platformę wspieramgastro.warszawa.pl, zaoszczędzili oni ok. 120 tys. zł na prowizjach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Klient 14.01.2021

    Kryzysu? Oni sami mają Kryzys... Kryzys to jestz tymi wszystkimi knajpami/fast- foodami. Człowieku przychodzisz po 2 zmianie do domu i dylemat, co zjeść od po 22 dzwoniłem wszystkie knajpy jakie jeszcze czynne, nawet do 2 w nocy. Bieda z nędzą w ciemno pędzą. A to dostawy mają do 20, a to nieaktualne, a to głuchy sygnał, do jednej zadzwoniłem to krzyknęli mi dostawę 70zł bo trudne warunki . Jak kij w miotle! Na necie w wyszukiwarce pisze co innego, jest tam że dowóz i że czynne. Po kij im te całe Pyszne.pl i inne jak wprowadzają klienta w błąd. Ja z wkurzenie że wydałem prawie 2 dychy na telefon, poszedłem do kuchni i strzeliłem pomysł że słodką chwilę z paczki wrzucę na ruszt, bo nie pójdę na pusty żołądek spać.
    Tak że, kryzys robią sobie sami właściciele tych punktów gastronomicznych. Potem "ślambdają " o pieniądze z byle jakiego programu ratowania " byle jakiej gospodarki ". Ja dopiero skumałem że składając zamówienie po 22 już dla takich punktów gastronomicznych się nie istnieje. I taki żart: złożę zamówienie o 12 w południe zanim pójdę do roboty. Zaznaczę że, Mają przywieść na 22,25 ! Ludzie to jest w pewnym sensie paranoja.

  • NikolaP 21.05.2020

    Świetnie że połączyli swoje siły. Sama staram się wspierać ulubione restaurację zamawiając jedzenie przez roomservice przynajmniej raz w tygodniu. Chociaż w taki sposób mogę im pomóc przetrwać ten trudny okres i przy okazji zjeść coś smacznego ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.