06.10.2020/16:39

Retail & FMCG Congress 2020 już za chwilę! W przyszłym tygodniu odbędzie się najważniejsze spotkanie branży FMCG!

Zapraszamy do udziału w 13. edycji Retail & FMCG Congress 2020, który odbędzie się 12 i 13 października w DoubleTree by Hilton w Warszawie. Przedstawiciele sieci handlowych i hurtowni mogą zarejestrować swój udział bezpłatnie tylko do środy (7 października). Najważniejsi przedstawiciele branży i eksperci potwierdzili już swój udział. Nie może Państwa zabraknąć!

Priorytetem jest dla nas łączenie biznesów w branży FMCG oraz dostarczanie cennej wiedzy o rynku. Najważniejsze w tym roku jest bezpieczeństwo uczestników kongresu. Z tego względu opracowaliśmy specjalne procedury. Zrobimy wszystko co niezbędne, aby czuli się Państwo bezpiecznie i komfortowo.

Pandemia koronawirusa sprawiła, że przedsiębiorcy obudzili się z dnia na dzień w zupełnie nowej rzeczywistości. Żadna firma nie była w stanie przygotować na to, co dzieje się obecnie, a podstawowym antidotum na obecny kryzys i gwałtowne zmiany jest rzetelna, pogłębiona informacja. Nasz Kongres jest właśnie tym miejscem gdzie zdobędą Państwo najnowsze informacje, wymienią się doświadczeniami i zabiorą głos w dyskusji.

Zapraszamy do rejestracji na kongres: https://www.kongresrynkufmcg.pl/rejestracja-dla-uczestnikow/

Swój udział w Retail & FMCG Congress 2020 potwierdzili już m.in.:
Marek Belka, Ekonomista, Prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 2010-2016, Prezes Rady Ministrów w latach 2004-2005
Luis Amaral, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
Sergei Goncharov, Dyrektor Generalny Pyaterochka X5 Retail Group
Paweł Musiał, Prezes Zarząd, Profi Rom Food
Cyril Dreesen, CEO Auchan Luksemburg
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
Mathias Fiedler, Prezes Zarządu, Euro Coop
Oleksandr Koliakin, Dyrektor Generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell
Gabriel Ragy, Prezes Zarządu, Procter&Gamble CEE
Marc Dherment, Dyrektor Generalny, ITM Polska /Grupa Muszkieterów
Marc Le Bozec, Dyrektor Zarządzający, E.Leclerc Polska
Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, członek zarządu Carrefour Polska
Łukasz Dwulit, Dyrektor ds. rozwoju strategicznego, AliExpress
Andrey Reviashko, Director IT, Wildberries
Tatiana Safutina, Commercial department Director, Lenta LLC
Carlos A. Silván, General Manager, Glovo Polska
Olga Naumowa, Dyrektor Generalna, LORUS SCM
Bartosz Urbaniak, Dyrektor Zarządzający Pionu Agrobiznesu, Bank BNP Paribas
Karolina Zajdel, Managing Director, Nielsen
Marek Cynowski, Prezes Zarządu, Rebel Tang
Maciej Herman, Prezes Zarządu, Lotte Wedel
Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu, Super-pharm
Marta Marczak, Dyrektor ds. strategii marki, PwC
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GfK Polonia
Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej, PKN Orlen
Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny, Action
Jacek Owczarek, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, Grupa Eurocash
Piotr Regulski, członek zarządu Ruch S.A.
Tomasz Syller, Prezes Zarządu, Wasz Sklep Spar
Krzysztof Tokarz, Prezes zarządu, GK Specjał
Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
Damien de Maisonneuve, Brand Director Auchan Retail Polska

W trakcie kongresu postaramy się odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- Jak będzie wyglądała branża retail po koronakryzysie w Polsce i na świecie?
- Na jakie konsekwencje obecnego kryzysu muszą przygotować się detaliści i hurtownicy?
- Czego nauczył firmy z sektora FMCG koronakryzys?
- Jak zmieni się rynek i konkurencja?
- W co warto inwestować i jak zdobyć fundusze na rozwój?
- Jak zmienią się zachowania konsumentów?
- Które trendy rynkowe zostaną wzmocnione, a które osłabione?
- Czy w związku z recesją nadchodzi czas renesansu marek własnych i niskiej ceny?
- Czy cyfryzacja, nowe technologie i rozwiązania mobilne okażą się antidotum na koronakryzys?
- Czy e-grocery i e-commerce zdominują rynek detaliczny?
- Jak zmieni się łańcuch dostaw?
- W jakim otoczeniu prawnym przyjdzie działać przedsiębiorcom?

Podczas dwóch dni naszego wydarzenia, na trzech salach, odbędzie się szereg wystąpień i debat, w tym m.in.:
- Redefinicja misji sklepów. Handel detaliczny przed i po koronakryzysie
- New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji
- Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra
- Dobra zmiana w handlu. Co dalej?
- Jak budować markę i lojalność konsumentów w nowej rzeczywistości?
- Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie
- Future, payments and technology trends 2020
- COVID-19 zmienił wszystko. Jak zmiana istotnych dla konsumentów wartości wpływa na myślenie o markach i o biznesie.
- Polski handel detaliczny i hurtowy. Wyzwania i perspektywy AD 2025
- Czy COVID wpłynął na nasilenie patriotycznych postaw konsumentów?

Ważnym elementem Retail & FMCG Congress 2020 są kuluarowe dyskusje i wymiana  doświadczeń. Proszę pamiętać o możliwości udziału online, który pozwoli Państwu na udział w transmisji live, otrzymywanie powiadomień o zaczynających się sesjach oraz dostęp do nagrań 5 dni po wydarzeniu.

Nie może Państwa zabraknąć. Zapraszamy do rejestracji na kongres:
https://www.kongresrynkufmcg.pl/rejestracja-dla-uczestnikow/

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.