16.11.2018/13:11

Rewolucja w Auchan. Sieć reorganizuje biznes wokół tzw. sfer życia klientów

Francuski Auchan postanowił zerwać z tradycyjnym podziałem na formaty handlowe. Detalista chce zreorganizować swoją sieć w taki sposób, by poszczególne placówki jak najlepiej spełniały oczekiwania lokalnej społeczności. Zdefiniowano 113 „sfer życia” konsumentów, a sklepy różnych formatów będą adaptowane w taki sposób, by jak najlepiej zaspokajać potrzeby konsumentów w tych sferach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Alan 17.11.2018

    Nowy wymysl,ktory juz funkcjonuje tylko wykazac sie trzeba bo za pomysl jest kasa.Wygryzli ze stanowisk Polakow,a Francuzi przyszli na ich miejsce.Po co komu tyle formatow jak w tej sieci jest drozej w My Auchan niz w Auchan.A asortyment ten sam zadnej roznicy

  • Amman 16.11.2018

    Co za bzdura...przecież większość asortymentu przewija się w co najmniej kilku strefach... i co będą je tak rozrzucać po tych strefach? Gdzie tu sens?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.