11.08.2016/16:20

Rewolucja w brytyjskim Aldi

W wywiadzie dla gazety The Telegraph, Matthew Barnes, szef Aldi w Wielkiej Brytanii i Irlandii podkreśla, że jego sieci udało się przeprowadzić rewolucję, obejmującą m.in. dwukrotne zwiększenie liczby sprzedawanych produktów (do 1500 SKU) oraz podwojenie sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat – podaje serwis retailanalysis.igd.com.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.