13.04.2014/19:25

ROKO mówi językiem młodych

Rozmowa z Dariuszem Sieczakiem, marketing managerem z firmy Zbyszko

Mija rok, odkąd wprowadziliście na rynek napoje ROKO. Jak z perspektywy czasu ocenia Pan ten debiut?
ROKO to nasza pierwsza propozycja skierowana do młodych konsumentów, a to wymagająca grupa. Napoje od samego początku obecności na rynku osiągały bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Potwierdza to, że obraliśmy właściwą strategię rozwoju dla tego brandu.

W których kanałach sprzedaży jesteście najmocniejsi?
Jesteśmy widoczni w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Stopniowo budujemy dystrybucję na stacjach benzynowych i w małej gastronomii.
Właśnie wprowadzacie ROKO White.

Co to za produkty?
To kombinacje owocowych smaków i wartości funkcjonalnych z dodatkiem witamin. Przewrotna stylistyka opakowań nawiązuje do charakteru marki i wyróżnia produkty. W ramach linii White oferujemy trzy warianty: ROKO Red – Aktywność z dodatkiem kofeiny i guarany, Pink – Witalność z cynkiem i aloesem, Yellow – Relaks z melisą i imbirem.

Jak będziecie wspierać markę ROKO w tym sezonie?
Prowadzimy kampanie promocyjne, jesteśmy sponsorem programów Voice of Poland w TVP2 i Must be The Music w Polsacie, prowadzimy działania promocyjne w prasie oraz internecie. Akcji będzie więcej, ale nie chciałbym teraz ujawniać szczegółów.

Jako producent napojów będziecie się rozwijać?
Oczywiście, bo kto stoi w miejscu, ten się cofa. Kończymy prace związane z montażem wysoko wydajnej aseptycznej linii rozlewniczej w jednym z naszych zakładów, w ubiegłym roku uruchomiliśmy nowoczesny magazyn logistyczny. Wprowadzamy też znaczące zmiany w obrębie naszej kluczowej marki Zbyszko 3 Owoce. Wyeliminowaliśmy ze składu sztuczne konserwanty, barwniki i słodziki, zmieniamy opakowania na bardziej nowoczesne. To tylko część zaplanowanych na ten rok aktywności.

Anna Terlecka

Wiadomości Handlowe, Nr 4 (134) Kwiecień 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.