15.11.2013/11:33
Rosną przychody Czerwonej Torebki
Czerwona Torebka chce zarządzać formatami handlowymi we wszystkich znaczących kanałach dystrybucji.
– W maju przejęliśmy spółkę Merlin.pl, zarządzającą wiodącym na naszym rynku sklepem internetowym, a we wrześniu sfinalizowaliśmy akwizycję sklepów typu convenience – Małpka Express. Pod koniec tego roku ruszymy z nową, autorską siecią dyskontowych sklepów ogólnospożywczo-przemysłowych – wyjaśnia Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka. Przejęcia mają pozwolić firmie na zajęcie znaczącej pozycji w segmentach e-commerce i convenience, a rozwój własnego formatu handlowego również w segmencie dyskontów. Całkowite przychody spółki po 9 miesiącach bieżącego roku były wyższe od tych zrealizowanych w analogicznym okresie 2012 roku o 100,71 proc. i wyniosły 101 279 000 zł.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
14