02.01.2017 / 08:27
StoryEditor

Rośnie eksport wołowiny do UE

Głównymi odbiorcami produkowanej w Polsce wołowiny są Niemcy, Holandia, Hiszpania i Włochy (fot. pixabay)
Polacy spożywają średnio 1,2 kg wołowiny – kilkukrotnie mniej niż wynosi średnia unijna. Zdaniem Jerzego Wierzbickiego, prezesa Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego, powodem jest m.in. ograniczona podaż dobrego jakościowo mięsa w cenie przystępnej dla konsumentów. W efekcie większość wyprodukowanego w Polsce surowca trafia na eksport do krajów Unii.

– Perspektywy na rynku unijnym są w miarę stabilne. Przy obecnym kursie euro poziom cen na polskim rynku pozwala osiągnąć zyski tym, którzy zajmują się profesjonalną produkcj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Na polskim rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience. Znamy szczegóły
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)fot. Fot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Firma Cortez, właściciel sieci sklepów monopolowych, stworzyła nowy szyld. Pierwszy sklep conveniece pod marką Delikatesy Twister został uruchomiony w Prądocinie pod Bydgoszczą. Czym nowy gracz chce przekonać do siebie klientów? Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

Sklep Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą ma blisko 100 mkw. powierzchni. Placówka zatrudnia ośmiu pracowników. Liczba SKU to ok. 3 tys. pozycji.

Co oferują Delikatesy Twi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 12:50
StoryEditor
Strategia Grupy Eurocash. Jak wyglądają jej kluczowe założenia i cele?
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności. Chce też wspierać w tym względnie swoich klientów. Z najnowszego raportu spółki dowiadujemy się, że grupa koncentruje się na zapewnieniu konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym, oferowaniu wartości dodanej dla klientów grupy oraz zwiększaniu wartości grupy dla jej akcjonariuszy.

W 2022 r. Grupa Eurocach opublikowała przyjętą przez zarząd strategię dla Grupy Eurocash na lata 2023–2025. Zgodnie z nią Grupa Eurocash w latach 2023–2025 skoncentruje się na d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 03:40