08.06.2020 / 08:55
StoryEditor

Rośnie popyt na napoje mleczne

(fot. Sebastian Coman Photography/Unsplash)
Kategorie napojów mlecznych i jogurtów pitnych podlegają wahaniom sezonowym. Najlepsza sprzedaż przypada na wiosnę i lato. Warto pamiętać, że konsumenci wkładając do koszyka produkty z tej kategorii, kierują się przede wszystkim ich smakiem, ceną i jakością. Gwarancją tej ostatniej może być znana marka.

Wartość kategorii produktów mlecznych rośnie. Jednym z segmentów, który przyczynił się do pozytywnych wyników w całej kategorii są jogurty pitne. – Z naszych obserwacji wynika, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 17:06
StoryEditor
Poczta Polska szykuje większe zwolnienia niż zapowiadano. Związkowcy organizują protest
Auta dostawcze Poczty Polskiej (Poczta Polska)
Redukcja zatrudnienia w Poczcie Polskiej mogą objąć nie 5 tys. osób – jak zapowiadano – ale nawet 10 tys. etatów – podaje „Rzeczpospolita” powołując się na związkowców działających w spółce. Ograniczenie załogi ma nastąpić przez nieprzedłużanie umów osobom, którym kończą się umowy, odejścia na emeryturę oraz zwolnienia grupowe.

Liczba pracowników Poczty Polskiej systematycznie maleje. Obecnie jest ich 63 tys., o 15 tys. mniej niż przed pandemią Covid-19. Według nowego prezesa spółki, Sebastiana Mikos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 09:36
StoryEditor
Franczyza po nowemu. Lewiatan Express, Żabka Non Stop, Moje Sklepy i inni - przegląd konceptów
Na rynku regularnie pojawiają się nowe koncepty franczyzowe (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)
Jedni szukają efektywności, inni potrzebują odświeżenia szyldu, a kolejni chcą mieć większą wiedzę na temat sprzedaży w poszczególnych placówkach. Sieci handlowe uruchamiają nowe koncepty z różnych powodów i jak się okazuje z różnym skutkiem. Jaka przyszłość czeka te, które wystartowały w ostatnich kilku lub kilkunastu miesiącach?

Choć ostatnimi czasy umysły franczyzodawców i franczyzobiorców rozgrzewały przede wszystkim informacje o nowych propozycjach stworzonych przez największych graczy albo proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:27