28.05.2019/10:22

Rośnie promocja i sprzedaż napojów energetycznych

W tym roku sieci handlowe zwiększyły promocję napojów energetycznych o ponad 40 proc. Największy przyrost odnotowano w sklepach typu convenience – o blisko 80 proc. Nieco mniejszy wzrost zauważono w hipermarketach – ponad 77 proc. W dyskontach był on na poziomie prawie 67 proc. Spadek nastąpił tylko w supermarketach – o przeszło 14 proc. Tak wykazała analiza międzynarodowej firmy Hiper-Com Poland.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.