21.10.2013/15:30

Rośnie sprzedaż chusteczek i wkładek

Największe wzrosty notuje segment wkładek higienicznych – dla wielu kobiet to dziś produkty codziennego użytku. Wartościowo rosną też tampony, płyny oraz chusteczki do higieny intymnej. Podstawą kategorii pozostają tradycyjne podpaski, do których wciąż należy około 60 proc. rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.