Rossmann będzie wprowadzał do oferty nowe kategorie produktowe
- Będziemy myśleli o wprowadzaniu kolejnych grup towarowych do sklepów sieci inspirując się m.in. niemiecką firmą matką, ale nie tylko – zapowiedział Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska w programie Mikołaja Kunicy "Biznes Mówi".
Jednocześnie podkreślił że fundamentem biznesu sklepów Rossmann Polska pozostaną produkty kosmetyczne. – Naszym podstawowym przedmiotem działalności są kosmetyki. I na pewno na tej branży będziemy się koncentrowali w uzupełnieniu o artykuły ekologiczne, odżywki, parafarmaceutyki i wiele innych produktów - jest ich już kilkanaście tysięcy. Będziemy myśleli o wprowadzaniu kolejnych grup towarowych – mówił Marek Maruszak.
- Inspirację czerpiemy częściowo z naszej firmy matki z Niemiec, gdzie prowadzone są eksperymenty między innymi jeśli chodzi o wina, farmaceutyki i bioprodukty. Uznaliśmy, że polski konsument jest na to przygotowany i wprowadziliśmy stopniowo te artykuły do naszej sieci, myślę że z powodzeniem – dodał.
Prezes nie chciał zdradzić nad jakimi produktami obecnie pracuje i jakie planuje wprowadzić do sieci w najbliższym czasie, bo nie chciałby podpowiadać konkurencji, która jest coraz mocniejsza. - Pracujemy i zastanawiamy się nad tym badając klienta, jego oczekiwania i potrzeby, a te się zmieniają – podkreślił Marek Maruszak.
Prezes Maruszak nie chciał też zdradzić jaka nowa kategoria się pojawi w sieci Rossmann w najbliższym czasie. - W każdym roku wprowadzamy nowości, nowe kategorie, wymyślamy je i podobnie będzie w następnych miesiącach i latach. Nie jestem w stanie tego powiedzieć, bo prace trwają – stwierdził.
1 komentarz
-
10.06.2019
Poproszę o torby bawełniane przy kasach, bo wycofaliście materiałowe siatki które wystarczały na dłużej (po 5,99 zł), a teraz większe zakupy to można tylko spakować w plastikową torbę.
8