20.04.2020/09:30

Rozwiązania dla branży detalicznej minimalizujące ryzyko zarażenia się COVID-19 oraz dające gwarancję stabilnego rozwoju

Firma MAGO od ponad 30 lat aktywnie wspiera swoich klientów. Obecnie nadrzędnym celem spółki jest profesjonalna pomoc detalistom i ochrona zarówno klientów sklepów, jak i ludzi w nich pracujących przed zarażeniem się COVID-19. #SafeTogether

Firma MAGO powołała dedykowany zespół specjalistów, który ma za zadanie służyć wsparciem w kwestiach radzenia sobie z zagrożeniami COVID -19. Zespół oferuje doradztwo w zakresie przygotowania się do wyzwań, jakie właśnie stawia nam rynek w czasie epidemii koronawirusa. 

Natychmiastowa reakcja na zaistniałą sytuację w branży detalicznej jest w tym momencie naszym priorytetem. Dlatego wprowadziliśmy wiele praktycznych rozwiązań, które zwiększają bezpieczeństwo klientów sklepów i pracowników punktów sprzedaży, a detalistom pozwalają budować bezpieczny i efektywny biznes. Posiadamy w naszej ofercie szereg rozwiązań, które w obecnej sytuacji są niezbędnym elementem wyposażenia każdego punktu sprzedaży: automaty do przyjmowania gotówki, stacje dezynfekujące, uchwyty na środki do dezynfekcji, wyświetlacze informacyjne LED, znaki informacyjne, automatyczne bramki - wymuszające zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy klientami, czy transparentne obudowy do boksów kasowych, które nie tylko pomagają w zachowaniu bezpiecznej odległości pomiędzy klientem a kasjerem, ale stanowią efektowny element wyposażenia strefy przykasowej - mówi Maciej Czapiewski, szef zespołu ekspertów MAGO do spraw rozwiązań minimalizujących zarażenie COVID -19.

Więcej informacji o rozwiązaniach firmy MAGO minimalizujących zagrożenie zarażenia się COVID-19 można znaleźć na:

https://www.mago.com/rozwiazania-dla-branzy-retail-minimalizujace-ryzyko-zarazenia-covid-19/

Uruchomiliśmy również specjalną INFOLINIĘ* pod numerem: 22 223 44 25 gdzie świadczymy doradztwo i pomoc w zakresie zabezpieczenia punktu handlowego, klientów i personelu sklepu przed zarażeniem COVID-19. Nadmienię, że pomoc doradcza jest nieodpłatna i nie wiąże się z koniecznością składania jakichkolwiek zamówień - dodaje Maciej Czapiewski.

#SafeTogether

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.