27.07.2014/11:31

Rozwija się rynek nieruchomości handlowych

Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości handlowych na koniec II kw. 2014 r. Łącznie w I półroczu 2014 na rynek trafiły 252 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego ok. 205 000 mkw. przypadło na centra handlowe. Największym centrum handlowym ukończonym w okresie od stycznia do końca czerwca było Atrium Felicity w Lublinie (73 000 mkw.)

W II kw. rynek wzbogacił się o ok. 88 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego prawie 64 000 mkw. zostało oddane do użytku w ramach trzech nowych centrów handlowych i jednej rozbudowy, a 24 000 mkw. w dwóch parkach handlowych i dwóch wolnostojących magazynach handlowych. W II kw. 2014 r. otwarto takie centra handlowe jak: Galeria Bursztynowa w Ostrołęce (27 000 mkw.), marcredo Center w Kutnie (16 000 mkw.) oraz Pogodne Centrum w Oleśnicy (7 700 mkw.), a o 13 000 mkw. zostało rozbudowane Gemini Park w Bielsku – Białej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.