17.02.2020/12:28

RTV Euro AGD ma plany rozwoju nowoczesnych salonów [WYWIAD]

Duży sklep internetowy wcale nie jest mniejszym przedsięwzięciem niż sieć salonów stacjonarnych. O próbie połączenia handlu online i offline oraz planach rozwoju salonów rozmawiamy z Grzegorzem Wachowiczem, dyrektorem ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Konsument 18.02.2020

    Co to za sklep internetowy skoro odsyła do kupna sprzętu w wybranym sklepie? No i jeszcze idiotyczna promocja. Cena w górę przez kilka dni później spadek i to taka promocja. To nie jest wiarygodna firma

  • Ddddd 18.02.2020

    A co pan dyrektor ma mówić -musi bronić jakoś swojej posady. Prawda jest natomiast taka, że handel produktów RTV i AGD przejmowany jest przez internet. W przyszłości to jedynie duże, największe AGD będą sprzedawane w sklepach stacjonarnych -lodowki, pralki może jeszcze telewizory- bo jest to po prostu wygodniejsze bo sklepy zapewniają transport i wniesienie. Ten trend już jest widoczny wystarczy spojrzeć jak uboga jest oferta w stacjonarnych sklepach mniejszych produktow czyli elektroniki i małych AGD.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.