RTV Euro AGD ma plany rozwoju nowoczesnych salonów [WYWIAD]
Duży sklep internetowy wcale nie jest mniejszym przedsięwzięciem niż sieć salonów stacjonarnych. O próbie połączenia handlu online i offline oraz planach rozwoju salonów rozmawiamy z Grzegorzem Wachowiczem, dyrektorem ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
18.02.2020
Co to za sklep internetowy skoro odsyła do kupna sprzętu w wybranym sklepie? No i jeszcze idiotyczna promocja. Cena w górę przez kilka dni później spadek i to taka promocja. To nie jest wiarygodna firma
-
18.02.2020
A co pan dyrektor ma mówić -musi bronić jakoś swojej posady. Prawda jest natomiast taka, że handel produktów RTV i AGD przejmowany jest przez internet. W przyszłości to jedynie duże, największe AGD będą sprzedawane w sklepach stacjonarnych -lodowki, pralki może jeszcze telewizory- bo jest to po prostu wygodniejsze bo sklepy zapewniają transport i wniesienie. Ten trend już jest widoczny wystarczy spojrzeć jak uboga jest oferta w stacjonarnych sklepach mniejszych produktow czyli elektroniki i małych AGD.
8