27.07.2015/11:53

Rusza kampania społeczna „Tu się sprawdza dorosłość”

„Tu się sprawdza dorosłość” to ogólnopolski program społeczny. Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z partnerami zachęca sprzedawców do każdorazowego sprawdzania dokumentów tożsamości młodo wyglądających osób, które chcą kupić alkohol.

Do udziału w kampanii zostały zaproszone sklepy z całej Polski. Dołączenie do programu jest równoznaczne ze zobowiązaniem do niesprzedawania alkoholu osobom nieletnim. W zamian sklepy otrzymują pakiet materiałów wizualnych kampanii oraz dołączają do grona sklepów partnerskich, uzyskując markę „Odpowiedzialny sklep”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.