20.10.2016/16:33

Rynek hurtu FMCG w Polsce 2016. Maleje liczba niezależnych operatorów

Zmiany w handlu detalicznym nie wpływają pozytywnie na sytuację firm hurtowych – na tym rynku można zaobserwować spadek liczby mniejszych, niezależnych operatorów – wynika „Raportu o rynku hurtowym w Polsce” firmy GfK Polonia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 21.10.2016

    Piękna analiza tylko czy ktoś w tym zauważa rolę e-commerce? czyli de facto sposobu zamawiania produktów a nie tylko miejsca fizycznego wysyłki/odbioru towaru? czy za rok/za trzy lata taka analiza będzie w ogóle miała rację bytu?

    Za trzy lata analiza może dotyczyć jakim kanałem następują zamówienia i nie będzie to kanał hurtowni z dostawą lub hurtowni bez dostawy, ale e-commerce marketplace z tabletu, e-commerce własny z mobile (ciekawe czy ten kierunek rozwinie się), e-commerce dostosowany geolokalizacją czy też inne metody zamawiania, których jeszcze nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić lub wyobrażamy sobie, ale nie widzimy możliwości zastosowania. Trochę jak z internetem 25 lat temu kiedy nikt nie potrafił sobie wyobrazić jak można robić na tym biznes. GfK polecam głębszą analizę tematu i zapraszam do dyskusji. I nie zapominajmy, że internet musiał przebijać się do świadomości ok 15 lat, e-commerce w hurcie FMCG może zająć to tylko 3 lata - z czego pierwszy rok zmian już za nami

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.