Rynek hurtu FMCG w Polsce 2016. Maleje liczba niezależnych operatorów
Zmiany w handlu detalicznym nie wpływają pozytywnie na sytuację firm hurtowych – na tym rynku można zaobserwować spadek liczby mniejszych, niezależnych operatorów – wynika „Raportu o rynku hurtowym w Polsce” firmy GfK Polonia.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
21.10.2016
Piękna analiza tylko czy ktoś w tym zauważa rolę e-commerce? czyli de facto sposobu zamawiania produktów a nie tylko miejsca fizycznego wysyłki/odbioru towaru? czy za rok/za trzy lata taka analiza będzie w ogóle miała rację bytu?
Za trzy lata analiza może dotyczyć jakim kanałem następują zamówienia i nie będzie to kanał hurtowni z dostawą lub hurtowni bez dostawy, ale e-commerce marketplace z tabletu, e-commerce własny z mobile (ciekawe czy ten kierunek rozwinie się), e-commerce dostosowany geolokalizacją czy też inne metody zamawiania, których jeszcze nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić lub wyobrażamy sobie, ale nie widzimy możliwości zastosowania. Trochę jak z internetem 25 lat temu kiedy nikt nie potrafił sobie wyobrazić jak można robić na tym biznes. GfK polecam głębszą analizę tematu i zapraszam do dyskusji. I nie zapominajmy, że internet musiał przebijać się do świadomości ok 15 lat, e-commerce w hurcie FMCG może zająć to tylko 3 lata - z czego pierwszy rok zmian już za nami