18.02.2020/18:41

Rynek margaryn zyskuje na trendzie prozdrowotnym

Innowacje produktowe

ZT Kruszwica stale pracuje nad innowacjami produktowymi. Lider w portfolio - marka „Smakowita” w listopadzie zeszłego roku wprowadziła produkt Smakowita Pajda w opakowaniu 180 g. To 100% roślinny smalczyk, który wpisuje się w rozwijające się trendy roślinne – jest dopasowany do diet wegetariańskich i wegańskich, co potwierdza znak „Vegan”.

Kolejnym przykładem innowacji jest wprowadzony w 2018 roku przez markę Smakowita wariant „Smakowita 4 ziarna” – pierwszy na polskim rynku produkt do smarowania pieczywa z dodatkiem prawdziwych naturalnych ziaren słonecznika, sezamu, lnu oraz dyni.

W portfolio ZT Kruszwica jest też alternatywa dla masła – miks „Finuu”, czyli połączenie masła (47%) z olejami z rzepaku i lnianki powoduje, że Finuu zachowuje doskonały smak masła, a jednocześnie jest produktem lżejszym, co zawdzięcza dodatkowi korzystnych dla zdrowia olejów roślinnych. To także naturalne źródło kwasów tłuszczowych Omega 3. Marka Finuu w ubiegłym roku wprowadziła również na rynek wariant bez laktozy, którego popularność wciąż rośnie.

– Wspieramy sprzedaż naszych produktów reklamując je w TV, radio czy prasie, ale również poprzez stałe działania w Internecie – podsumowuje Ewelina Ostrowska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.