27.01.2020/12:56

Rynek słodyczy wciąż na plusie [ANALIZA NIELSEN]

6,3 mld zł przeznaczyli na słodycze Polacy w drugim półroczu 2019 roku. Największa wartość sprzedaży zanotowały w tym okresie ciastka, za nimi znalazły się tabliczki czekoladowe, a na trzecim miejscu cukierki i lizaki, które nieznacznie wyprzedziły praliny - wynika z analizy, którą przygotowała dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Magdalena Mucha, client response associate w firmie Nielsen Connect Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.