22.10.2020/21:43

Sklep będzie mógł odmówić obsłużenia klienta bez maseczki! Sejm przyjął ustawę

Nieprzestrzeganie obowiązku zakrywania ust i nosa stanowi uzasadnioną przyczynę odmowy sprzedaży w sklepie. Sejm przyjął stosowną ustawę – podaje serwis money.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Mrozo 30.06.2021

    Pracuje w drogerii,,Rossmann i bardzo często wchodzę klienci na sklep bez masek,tłumacząc że nie nosi maseczki bo nie musi bo ona mu szkodzi oraz że jest zaszczepiony.Prosze o opinnie na temat podstawy prawnej by móc taka osobe nieobsluzyc.

  • Kj 22.10.2020

    sami sobie zaprzeczacie, najpierw piszecie że wchodzi ustawa dzięki której sprzedawcy mogli będą odmawiać, po czym piszecie że obecnie już tak jest. sami sie gubicie w tych bzdurach. a poza tym wiekszosc ludzi i tak chodzi w maskach wiec na pewno jak juz sie zdazy klient bez maski to lepiej sie z nim wykłócać pół godziny żeby założył maskę zamiast szybko obsłużyć aby jak najszybiej wyszedł i gdzie tu logika??

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także