22.10.2020/21:43

Sklep będzie mógł odmówić obsłużenia klienta bez maseczki! Sejm przyjął ustawę

Nieprzestrzeganie obowiązku zakrywania ust i nosa stanowi uzasadnioną przyczynę odmowy sprzedaży w sklepie. Sejm przyjął stosowną ustawę – podaje serwis money.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Mrozo 30.06.2021

    Pracuje w drogerii,,Rossmann i bardzo często wchodzę klienci na sklep bez masek,tłumacząc że nie nosi maseczki bo nie musi bo ona mu szkodzi oraz że jest zaszczepiony.Prosze o opinnie na temat podstawy prawnej by móc taka osobe nieobsluzyc.

  • Kj 22.10.2020

    sami sobie zaprzeczacie, najpierw piszecie że wchodzi ustawa dzięki której sprzedawcy mogli będą odmawiać, po czym piszecie że obecnie już tak jest. sami sie gubicie w tych bzdurach. a poza tym wiekszosc ludzi i tak chodzi w maskach wiec na pewno jak juz sie zdazy klient bez maski to lepiej sie z nim wykłócać pół godziny żeby założył maskę zamiast szybko obsłużyć aby jak najszybiej wyszedł i gdzie tu logika??

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także