30.06.2014/09:03

Sezonowe sklepy Lidla i Biedronki

Biedronka buduje tymczasowy sklep w Mielnie, a Lidl szykuje się do stawiania punktu na Woodstock – informuje serwis wp.pl.

Poza sezonem w nadmorskim Mielnie mieszka ponad 5000 osób, ale w lipcu i sierpniu miasteczko zamienia się w tętniącą życiem metropolię. Lokalne sklepy spożywcze notują kilkukrotny wzrost przychodów, ale by zarobić na cały rok, podwyższają ceny. Jak informuje serwis wp.pl, Biedronka w Mielnie będzie tymczasowa, bo nie dało rady postawić normalnego budynku do wakacji. Właściciel sieci uznał więc, że tymczasowo postawi hangar, obsłuży wzmożony ruch turystyczny, po czym konstrukcję rozbierze. Budowa docelowego budynku ruszy jesienią. Z kolei Lidl jako sponsor festiwalu Woodstock postawi tymczasowy sklep po raz czwarty. Placówka będzie działać przez kilka dni.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.