21.07.2014/10:06

Sidolux podbije kraje arabskie?

Lakma chce z kapsułkami do prania powtórzyć na rynku środków piorących sukces Sidoluxu – pisze „Puls Biznesu”.

Śląskiej firmie znaczne udziały w segmencie kapsułek ma pomóc zdobyć reklamująca produkt Małgorzata Rozenek. Zdaniem analityków rywalizacja o udziały z bogatymi koncernami Henkel (Persill, Perwoll) oraz Procter & Gamble (Vizir) będzie wymagała dużych nakładów finansowych. Być może środki na walkę o udziały w Polsce firma weźmie z eksportu. Obecnie stanowi on 10 proc. i w ciągu najbliższych lat ma wzrosnąć 2,5-krotnie, a Sidolux zadebiutuje m.in. w krajach Arabskich.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.