19.10.2020/15:01

Sieć Avia uruchamia flagową stację paliw z największym konceptem sklepowym Eat&Go

Unimot otworzył kolejną stację paliw Avia, tym razem Gorzowie Wielkopolskim. To pierwszy flagowy obiekt marki, który w pełni eksponuje nowy koncept sklepowy Eat&Go z rozbudowanym kącikiem kawowym, strefą relaksu oraz z wykorzystaniem po raz pierwszy w sieci Avia, obok ekranów Digital Signage, aroma- i audiomarketingu. Na dachu stacji zainstalowano również panele fotowoltaiczne Avia Solar.

Na stacji paliw Avia w Gorzowie Wielkopolskim na powierzchni blisko 200 mkw ulokowany jest nowoczesny koncept sklepowy Eat&Go, który łączy w sobie minimalizm oraz ergonomię nowoczesnego sklepu typu convenience. Na kierowców czeka tutaj strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, rozbudowany kącik kawowy z kawą serwowaną na wiele sposobów, właściwie rozplanowana strefa przykasowa oraz zmodernizowane toalety.

Innowacyjnym rozwiązaniem wprowadzonym na nową stację w Gorzowie Wielkopolskim jest umiejscowienie na jej dachu paneli fotowoltaicznych Avia Solar. Instalacja będzie wyposażać stację w zieloną energię. To nie tylko zabieg ekonomiczny, mający wpływ na obniżenie kosztów działania stacji, lecz także komunikat dla wszystkich kierowców, że stacje paliw Avia są punktami, w których można zamówić usługę instalacji paneli fotowoltaicznych Avia Solar.

– Stacja Avia w Gorzowie Wielkopolskim to nasza wizytówka, za pomocą której chcemy zaprezentować polskim kierowcom oraz naszym potencjalnym partnerom biznesowym, jak może wyglądać nowoczesna stacja paliw z własną elektrownią solarną oraz niezbędnymi udogodnieniami dla podróżujących: rozbudowaną strefą odpoczynku, designerskimi rozwiązaniami i smaczną kawą, oczywiście przy zagwarantowaniu wysokiej jakości paliwa i przystępnych cen – mówi Adam Sikorski, prezes zarządu Unimot SA. – Przy jej tworzeniu staraliśmy się wykorzystać najlepsze doświadczania marki Avia, szwajcarskie korzenie oraz w sposób kompleksowy odpowiedzieć na potrzeby polskiego klienta i specyfikę naszego rynku paliwowego – dodaje Adam Sikorski.

Nowa stacja oferuje kierowcom 6 stanowisk tankowania wszystkich popularnych paliw, w tym paliwa premium Avia Diesel Gold. Na terenie stacji znajduje się parking dla samochodów osobowych, samoobsługowa myjnia ręczna, po raz pierwszy zaprezentowana na terenie polski w barwach Avia, a nawet paczkomat.

Nowością, wprowadzoną także po raz pierwszy na stacji w Gorzowie Wielkopolskim, jest wykorzystanie audio- i aromamarketingu. Subtelna muzyka i kojący zapach mają w jeszcze większym stopniu uprzyjemnić kierowcom czas spędzany na stacji paliw.

– Zestawienie wielu bodźców, oddziałujących na różne zmysły, wpływa pozytywnie na doświadczenia kierowców na stacji benzynowej. Chcemy, aby nasi klienci czuli się u nas komfortowo i mogli odpocząć czy wypić kawę w przyjemnej atmosferze. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie audio- i aromamarketingu na nasze stacje – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w sieci Avia. – 80 proc. decyzji jest podejmowanych bez naszej świadomej kontroli, u 75 proc. osób zmysł węchu wpływa na odczuwane emocje, a 65 proc. ludzi może liczyć na zmianę nastroju dzięki muzyce, te liczby dają do myślenia, dlatego będziemy rozwijać ten element wyposażenia stacji w nowo otwieranych obiektach – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.

Aktualnie sieć Avia liczy ponad 50 stacji, które obejmują swoim zasięgiem prawie całą Polskę. Stacje zlokalizowane są głównie w średnich i małych miastach. Obecne są również w kilku dużych miastach – w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.