18.04.2017/16:12

Sieć Bricomarche ma strategię dla dużych miast

Uruchomieniem nowego supermarketu w poznańskiej Galerii Pestka, sieć Bricomarché rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast. Oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, zaplanowane na 19 kwietnia, poprzedzone zostało uroczystą inauguracją 140. Punktu sprzedaży w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • aga 19.04.2017

    ten sklep to jedna wielka porażka.
    1) sklep niedostosowany dla rodzica z wózkiem
    2) baaaaardzo niekompetentny personel
    3) rzeczy gorszej jakości - niby to samo co castorama,leroy merlin a jakość jak ze sklepu pt. "wszystko za 5 zł"

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.