Sieć Bricomarche ma strategię dla dużych miast
Uruchomieniem nowego supermarketu w poznańskiej Galerii Pestka, sieć Bricomarché rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast. Oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, zaplanowane na 19 kwietnia, poprzedzone zostało uroczystą inauguracją 140. Punktu sprzedaży w Polsce.
Poznański Bricomarché powstał w miejsce dawnego Praktikera. Nie jest to jednak pierwsza lokalizacja należąca wcześniej do konkurencji, którą przejęła sieć. W ostatnich latach Grupa Muszkieterów z sukcesem uruchomiła kilkanaście sklepów pod szyldem Bricomarché w punktach, gdzie wcześniej działały markety sieci NOMI. Dzięki temu Bricomarché zarządza sklepami o powierzchniach kilku tysięcy mkw.
- Bricomarché, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia – takie jak to w Galerii Pestka w Poznaniu. Bardzo się cieszymy, że pierwszym dużym miastem, w którym pojawił się Bricomarché jest Poznań, ponieważ Grupa Muszkieterów związana jest z tym miastem od początku swojej działalności w Polsce, to jest już od 20 lat – mówi Marian Słomiak, pełnomocnik zarządu ds. Bricomarché w Polsce.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 290 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 371 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.
1 komentarz
-
19.04.2017
ten sklep to jedna wielka porażka.
1) sklep niedostosowany dla rodzica z wózkiem
2) baaaaardzo niekompetentny personel
3) rzeczy gorszej jakości - niby to samo co castorama,leroy merlin a jakość jak ze sklepu pt. "wszystko za 5 zł"
13