Sieć Dino podwoi liczbę sklepów w ciągu czterech najbliższych lat
Analitycy DM BOŚ wskazują, że przez ostatnie 10 lat spółka Dino Polska bardzo dobrze radziła sobie z rozbudową sieci sklepów co roku zwiększając ich liczbę. I zakładają, że jeszcze w najbliższych 4 latach (2019- 2023) Dino powinna być w stanie podwoić liczbę sklepów w sieci. To oznacza, że firma może przekroczyć wkrótce granicę ponad 2000 sklepów, obecnie ma ich ponad 1300.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
06.08.2020
Nie szalała bym tak z Dino,sklep ciasny,z ograniczonym asortymentem,trzeba przyznać ze miesi jest zawsze swieze .....ale tluste
-
06.08.2020
Sklepy się budują a pracownicy od rana do północy za najniższą krajową......z niewolnika nie ma pracownika....panie prezesie.
3