06.03.2017/16:00

Sieć Dino z lepszą dynamiką sprzedaży niż Biedronka

Według danych za 2016 r. przychody ze sprzedaży sieci Dino wzrosły do ponad 3,36 mld zł z 2,58 mld zł w 2015 r. To oznacza wzrost o ponad 30 proc. r/r. Co ważne sprzedaż LfL w supermarketach sieci wzrosła o ponad 11 proc. Warto podkreślić, że dynamika sprzedaży w sklepach Dino była wyższa niż, np. największego operatora w Polsce, czyli sieci Biedronka.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.