14.08.2018/15:59

Sieć Euro RTV AGD eksperymentuje z technologiami angażującymi klientów

Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci Euro RTV AGD oraz smartfonach Motorola. Akcja, którą zorganizowało 10 warszawskich sklepów tej ogólnopolskiej sieci, miała na celu promocję smartfonu Motoroli z rodziny G6. Za technologiczne przygotowanie akcji odpowiedzialna była firma Nanovo.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.