10.11.2019/13:01

Sieć H&M testuje w Berlinie nowy koncept sklepu hiper-lokalnego [GALERIA]

Mimo skromnych rozmiarów, sklep H&M Mitte Garten ma się stać miejscem spotkań lokalnych mieszkańców. W ofercie, poza marką H&M, znajdą się produkty lokalnych dostawców, będzie też stoisko z używaną odzieżą innych marek oraz wypożyczalnia ubrań – klienci mogą nie tylko przymierzyć, ale też wypożyczyć odzież i zwrócić ją w ciągu 48 godzin, ponosząc jedynie koszt ewentualnego czyszczenia.

Na mikroskopijnej powierzchni projektanci pomieścili także pub, salon ekspozycyjny oraz ogródek. H&M Mitte Garten będzie w nim regularnie organizować wydarzenia, takie jak wykłady, wystawy, dyskusje o modzie, a nawet ćwiczenia jogi.

– Ta lokalizacja ma unikalny charakter, od ponad stu lat stanowi miejsce spotkań mieszkańców Berlina – jest to tradycja, którą pragniemy uhonorować. Chcemy zaproponować klientom sklep sąsiedzki, służący jak platforma do prezentacji lokalnych i globalnych talentów, aktywnych na styku detalu, kultury i sztuki – zapewnia Thorsten Mindermann, szef H&M Germany.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.