Sieć Intersport Polska walczy o przetrwanie. Tnie koszty, minimalizuje straty i rozwija kanał e-commerce
Według wstępnych szacunków w II kwartale roku obrotowego 2020/21, tj. od 1 lipca do 30 września 2020 r. spółka Intersport Polska poprawiała w ujęciu rok do roku wynik finansowy o 4,1 proc., zmniejszając stratę brutto o 116 tys. zł. do poziomu 2,7 mln zł z 2,8 mln zł.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
25.02.2021
Sprzedaż internetowa tej firmy to dramat. Brak kontaktu, oszukiwanie klienta poprzez niewysyłanie całości zamówienia. Odradzam kupowanie w tej firmie.
-
PRAWO W HANDLU I SEKTORZE FMCG
19