Sieć Mila planuje emisję obligacji i będzie szukać możliwości pozyskania kapitału
2 listopada Market-Detal Sp. z o.o. sp. jawna, została przekształcona w spółkę akcyjną. Jednocześnie wraz ze zmianą formy prawnej zmieniła się nazwa spółki na Mila SA. Dzięki tej zmianie władze firmy chcą sobie ułatwić możliwość pozyskania kapitału zewnętrznego.
- Powodem dokonania przekształcenia jest uproszczenie struktury naszej grupy kapitałowej oraz przejrzystość funkcjonowania na rynku handlu detalicznego, w tym łatwiejsze zarządzanie spółką. Umożliwia to także szybsze podejmowanie decyzji na dynamiczne zmieniającym się rynku handlu detalicznego oraz daje sposobność pozyskiwania kapitału zewnętrznego. Już teraz właściciel Grupy przeprowadza emisję obligacji korporacyjnych – mówi Artur Góralczyk , prezes zarządu sieci Mila,
I dodaje: - Powyższe działania zintensyfikują inwestowanie w odpowiednie obszary, zgodnie z przyjętą strategią naszej firmy, dzięki czemu będziemy mogli umacniać swoją pozycję na rynku.
Artur Góralczyk zapewnia jednocześnie, iż proces przekształcenia spółki będzie praktycznie niezauważalny dla partnerów i kontrahentów firmy.
Obecnie sieć Mila funkcjonuje w ramach 188 supermarketów. Sklepy Mila oferują swoim klientom asortyment, dopasowany do zmieniających się ich potrzeb, w których codziennie dostępny jest szeroki wybór produktów świeżej żywności.
2 komentarze
-
04.11.2016
Aż strach pomyśleć, jeśli nie znajdą finansowania, to podzielą losy Almy
-
03.11.2016
Może zaczną w końcu za towar płacić...?
12