29.09.2016/15:51

Sieć Obi inwestuje w Polsce w rozwiązania analityczne

Firma Obi, jedna z największych w Polsce sieci sklepów typu DIY inwestuje w zaawansowane rozwiązania technologiczno-analityczne, które mają jej dać przewagę nad konkurencją. Niemiecki operator podpisał właśnie umowę z firmą Revionics, która wdroży rozwiązania wspierające zarządzanie cenami, promocjami i rabatami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.