29.09.2016/15:51

Sieć Obi inwestuje w Polsce w rozwiązania analityczne

Firma Obi, jedna z największych w Polsce sieci sklepów typu DIY inwestuje w zaawansowane rozwiązania technologiczno-analityczne, które mają jej dać przewagę nad konkurencją. Niemiecki operator podpisał właśnie umowę z firmą Revionics, która wdroży rozwiązania wspierające zarządzanie cenami, promocjami i rabatami.

Obi chce wzmocnić swoją pozycję na niezwykle konkurencyjnym polskim rynku, m.in. poprzez poprawę strategii  merchandisingowej i większemu zorientowaniu na klienta. Poprzez odpowiednią analitykę i lepsze dostosowanie swojej oferty cenowo-promocyjnej chce efektywniej budować lojalności klientów, zapewniając lepszą rentowność biznesu

Na dużym, rozwijającym się i wysoce konkurencyjnym rynku budowlanym w Polsce, musimy wyróżniać się na tle konkurencji swoją innowacyjnością, która będzie oparta na efektywnej analizie danych i pozwoli nam na  zatrzymanie klientów, dopasowanie asortymentu i cen - mówi Andreas Gruß, prezes Obi Polska. Nowe rozwiązania mają przyspieszyć także wzrost sprzedaży w sklepach sieci.

Zaawansowane analizy danych, umożliwią detaliście lepsze dostosowane oferty produktowej i cenowej do potrzeb nabywców. Pozwolą także bardziej efektywniej odpowiadać na potrzeby klientów we wszystkich możliwych punktach kontaktu, w tym w internecie, w sklepie, w mediach społecznościowych, czy urządzeniach mobilnych.

Obecnie firma Obi działa w kilku krajach Europy Środkowej i Wschodniej z ponad 650 sklepów, z czego ponad 350 znajdujących się w Niemczech i 46 w Polsce, gdzie OBI otworzył swój pierwszy sklep w 1997. Zarząd OBI nadal planuje dalszy, intensywny rozwój sieci w Polsce.

Obecnie Grupa zatrudnia ponad 46 000 pracowników. W 2015 OBI osiągnęła obroty w wysokości ponad 6,7 mld euro.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.