Sieć Piotr i Paweł zaprosiła dzieci na darmowe zakupy - wideo hit!
Z okazji Dnia Dziecka sieć delikatesów Piotr i Paweł przeprowadziła wśród klientów sieci ciekawe badanie. Firma pozwoliła dzieciom zrobić domowe zakupy samodzielnie, bez pomocy rodziców. Ci zostali zaprowadzeni na zaplecze i posadzeni przed monitorem, aby zdalnie obserwować, jak sobie radzą ich pociechy.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
06.06.2017
Miało być fajnie a powstał gniot, który trudno obejrzeć do końca
-
03.06.2017
Troszke to rolowane.
-
01.06.2017
To w końcu jakie te zakupy były?
"Sieć Piotr i Paweł zaprosiła dzieci na darmowe zakupy - wideo hit!"
"Firma pozwoliła dzieciom zrobić domowe zakupy samodzielnie, bez pomocy rodziców."
8