13.09.2021/21:09

Sieć Pyaterochka i Coca-Cola stworzyły kolekcję ubrań z materiałów pochodzących z recyklingu

Partnerzy stworzyli kolekcję streetwear i akcesoriów z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym opakowań produktów Coca-Coli. Modne ubrania można zdobywać punktami za zakupy napojów w sklepach rosyjskiej sieci Pyaterochka.

Sieć sklepów Pyaterochka i Coca-Cola rozpoczęły wspólną kampanię mającą na celu wspieranie wartości przyjaznego dla środowiska stylu życia i kultury recyklingu odpadów. 

Elementy kolekcji można zdobyć wymieniając za nie punkty na zakup napojów z portfolio Coca-Coli w Rosji w sklepach Pyaterochka. 

Oprócz odzieży i akcesoriów na uczestników akcji czekają inne nagrody, z których główną będzie eko-wycieczka do Ałtaju. Promocja potrwa do 31 października 2021 roku.

„Wciąż rozwijamy ideę materiałów wielokrotnego użytku: po kolekcji akcesoriów wykonanych z plastiku z recyklingu, z przyjemnością wprowadzamy na rynek limitowaną edycję odzieży z recyklingu razem z Coca-Colą w Rosji. Takie inicjatywy wyraźnie pokazują, jak można dać drugie życie plastikowi, tworząc stylowe rzeczy, które z pewnością przypadną do gustu naszym gościom” – powiedział Michaił Jarcew, dyrektor marketingu sieci detalicznej Pyaterochka

Oleg Mamaev, dyrektor marketingu Coca-Cola w Rosji dodał, że ramach tej kampanii firmy chcą apelować przede wszystkim do młodszego pokolenia.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także