Sieć sklepów Forever 21 uniknie bankructwa?
Amerykańska sieć modowa została wykupiona przez swoich dwóch największych wierzycieli za około 80 mln dolarów.
Simon Property Group i Brookfield Property połączyły siły z Authentic Brands, który jest właścicielem m.in. magazynu Sport Illustrated, i postanowiły uratować markę Forever 21 przed bankructwem – informuje serwis retailnet.pl.
Przypomnijmy, że sieć ogłosiła upadłość we wrześniu 2019 roku. Firma poinformowała wówczas o zakończeniu działalności w 40 krajach, w tym w Kanadzie i Japonii. Przed bankructwem Forever 21 zatrudniała ponad 32 tys. pracowników i posiadała prawie 800 sklepów na całym świecie, również w Polsce.
W Polsce wyłącznym partnerem franczyzowym marki Forever 21 jest Teren Management Europe.
Firma z siedzibą w Los Angeles oferuje odzież i akcesoria modowych w przystępnej cenie. Grupą docelową marki są młode kobiety. Model sprzedaży opiera się na podtrzymywaniu zainteresowania poprzez codzienne dostawy nowych produktów.
Założona w 1984 roku marka Forever 21 prowadzi ponad 820 sklepów detalicznych w ponad 60 krajach, m.in w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, we Francji, w Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei Południowej i na Filipinach.
17