03.04.2017/19:44

Sieć Stokrotka notuje kolejny wzrost sprzedaży, ale LFL mocno w dół!

Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w marcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 213 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2016 r. o ok. 1,6 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 587 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 2,7 proc.

W marcu 2017 r. sprzedaż LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2016 roku. Istotny wpływ na ten spadek miała różnica terminu Świąt Wielkanocnych. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 r. spadł o około 2,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 r.

Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2017 r. wzrosła o około 4,0 proc. w porównaniu do marca 2015 r., a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 r. w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,2 proc.

W marcu 2017 r. otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw.: 0,6 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 r. wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 r. wyniosła 176,5 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.