30.05.2017/14:33

Sieć Żabka chce otwierać sklepy convenience w galeriach handlowych

Firma Żabka Polska, do której należą sieci Żabka i Freshmarket rusza na podbój galerii handlowych, chce także mocniej zaistnieć w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu.

Sklepy sieci działają już m.in. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Galerii Avenida w Poznaniu, na dworcu Głównym PKP we Wrocławiu czy w Oxford Tower w Warszawie. W II połowie czerwca Żabka otworzy swój sklep w CH Manufaktura w Łodzi.

Żabka planuje mocniejszą ekspansję sieci w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. - Format sklepów convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów. Rozwój sieci w tym obszarze jest konsekwencją realizowanej polityki firmy, by być jak najbliżej klienta i odpowiadać na jego bieżące potrzeby - mówi Agata Michalska, Manager ds. Ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska.

Przypomnijmy, że Żabka wprowadziła kilkanaście miesięcy temu nowy koncept sklepu pod nazwą Żabka Galaxy. Obecnie firma prowadzi remodeling sklepów, dzięki której placówki zyskują zupełnie nowe logo, nową identyfikację wizualną a także autorski layout wenętrza.

Firma Żabka Polska S.A. jest właścicielem ponad 4600 sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.