01.06.2020/16:39

Sieci detaliczne poszerzają ofertę suplementów diety wspierających odporność

W ostatnim czasie detaliści przejawiają duży wzrost zainteresowania produktami na odporność w kanale FMCG. Korzysta na tym m.in. polska firma Olimp Lab, która podjęła współpracę z takimi sieciami jak PKN Orlen, Shell, Lidl, Żabka czy Frisco.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.