Sieci handlowe nie oszczędzały na wydatkach reklamowych w I kw. 2018 r.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w I kw. 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym okresie w zestawieniu na pierwszym miejscu pojawiła się branża farmaceutyczna, która jako jedyna wydała na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 1,2 mld zł jedynie w 3 miesiące. Na drugim miejscu znalazł się sektor handlowy.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
2 komentarze
-
08.04.2019
hehe dokładnie, ich akcje to się pamięta.
-
06.04.2019
Media Expert to akurat nigdy nie oszczędza i chyba dlatego tak rośnie w siłę.
7