22.05.2018 / 12:07
StoryEditor

Sieci handlowe wdrażają RODO. Czy zdążą?

(fot. Pixabay/CC0)
RODO to wyzwanie dla wszystkich firm działających na terenie Unii Europejskiej, w tym również sieci handlowych obecnych w Polsce. Zbieranie, przetwarzanie i przechowywanie danych tysięcy pracowników i klientów, programy lojalnościowe, komunikacja marketingowa, kamery w sklepach - to obszary, w których wdrożenie nowych przepisów o ochronie danych osobowych, wchodzących w życie już 25 maja, może okazać się dla sieci problemem.

W kwietniu zapytaliśmy siedem działających w Polsce sieci handlowych o to, czy wdrożyły już RODO oraz ile osób zaangażowanych było w ten proces. Chcieliśmy się dowiedzieć, z jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 15:52