16.05.2014/11:39

Sieci o jedną trzecią zwiększyły wydatki na reklamę

Motorem wzrostu wydatków reklamowych w tym roku będą drogerie.

Po raz kolejny, jak poinformował Puls Biznesu, największe nakłady na reklamę poniosła sieć Lidl. W sumie wszystkie sklepy wielkopowierzchniowe (dyskonty, super i hipermarkety) wydały cennikowo na ten cel 1,126 mld złotych, czyli o 31 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wydatki pochłania reklama telewizyjna – Lidl przeznaczył na to 60 proc. budżetu, Biedronka – 66 proc. a Kaufland niemal 70 proc. W reklamę radiową najwięcej zainwestował Polomarket, przeznaczając na nią 65 proc. budżetu reklamowego. Eksperci twierdzą, że teraz motorem wzrostu nakładów reklamowych mogą stać się drogerie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.