03.08.2014/11:16

Skład i jakość ważniejsze od promocji

Dla Polaków na zakupach najważniejszy jest skład (53 proc. wskazań) oraz jakość (51 proc.) produktów. Promocje, z wynikiem 49 proc., uplasowały się na trzecim miejscu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Olala 04.08.2014

    News mocno nieprecyzyjny i niewiele wnosi, bo temat traktuje zbyt ogólnie. Dlaczego wszystkie najważniejsze podczas zakupów elementy nie sumują się do 100%? Ponadto różnica pomiędzy 53, 51, a 49% wskazuje, że w zasadzie nie ma różnicy, czyli wszystkie te aspekty powinny być traktowane tak samo. No i nie ma informacji, jaka to była grupa respondentów? Jak liczna? Kiedy było przeprowadzone badanie?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.