Skrzydełka klasyczne pieczone w marynacie z Perłą Rynku FMCG 2022
Dziękujemy za wyróżnienie dla kolejnego produktu pod marką Drosed. Wydaje się, że recepta na stworzenie dobrej oferty jest prosta: słuchać konsumentów i zrozumieć ich potrzeby.
Drosed pochyla się nad kwestią braku czasu, potrzeby dostarczania smacznych i bezpiecznych dań z kurczaka, tak lubianego przez Polaków. Skrzydełka klasyczne pieczone to bardzo smaczna przekąska i świetny pomysł na obiad dla całej rodziny. Długie marynowanie delikatnego mięsa sprawia, że każdy kęs jest soczysty i naprawdę pyszny! Zawsze smacznie, zawsze pod ręką, wystarczy tylko podgrzać w piekarniku lub mikrofali – klasyczny smak, jakość, wygoda i łatwość w przygotowaniu. Skrzydełka pieczone znajdują się w portfolio marki Drosed i są jednym z bohaterów trwającej obecnie kampanii „DROsed i DROmówka”. W spocie towarzyszą im nasze wyjątkowo chrupiące produkty panierowane: polędwiczki i nuggetsy. Więcej informacji o kampanii i produktach marki można znaleźć na www.drosed.pl oraz na profilach marki na FB i IG – zapraszamy. Kurczę, ale to DRObre! - Agnieszka Kijek Dyrektor Marketingu, Drosed Holding