19.01.2014/12:20

Słodycze impulsowe pod presją

Już 10 proc. słodyczy impulsowych przypada na produkty w cenie jednostkowej poniżej złotówki. Z drugiej strony nadal rośnie segment produktów w formacie XXL, co sprawia, że blisko 80 proc. asortymentu wyeksponowanego przy kasie to wyroby w przedziale cenowym od 1 do 2,99 zł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.