12.06.2014/15:17

Spadek sprzedaży detalicznej

Maj 2014 przyniósł mniejszą sprzedaż niż przed rokiem o 2,9 proc.

Polska Izba Handlu poinformowała także, że w stosunku do kwietnia 2014 spadek sprzedaży detalicznej sięgnął aż 8,8 proc. Tak duże wahnięcie miesiąc do miesiąca można tłumaczyć, jak wyjaśnia Joanna Chilicka z PIH, innym układem Świat Wielkanocnych, niż przed rokiem. Z kolei spadek w stosunku do poprzedniego roku może po części wynikać z zamknięcia niektórych placówek handlowych należących do Członków PIH. Sondaż przeprowadzony został wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.