06.03.2014/10:19

Spadki na rynku dań gotowych

Dania gotowe miały być czarnym koniem polskiego rynku spożywczego, ale na razie ich sprzedaż maleje – pisze „Rzeczpospolita”.

Z danych Nielsena wynika, że od lutego 2013 roku do stycznia 2014 roku wydatki na takie produkty wyniosły blisko 350 mln zł – o 6 proc. mniej niż przed rokiem. O 7 proc. spadły wydatki na mrożone pierogi, a o 15 proc. na dania instant. Mrożone zapiekanki zanotowały aż 17 proc. spadek. Barierą rozwoju kategorii pozostają niskie dochody Polaków. Skłonność Polaków do oszczędzania widać także na rynku fiksów – Polacy wydają na nie o 7 proc. mniej niż rok temu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.