16.07.2019 / 12:45
StoryEditor

Spar Polska nie musi rezygnować z korzystania ze znaku Spar! Rzeszowski sąd zmienił zdanie

(fot. materiały prasowe, Spar Polska)
Sąd Okręgowy w Rzeszowie, który w czerwcu na wniosek Spar International (centrala sieci Spar) zakazał spółce Spar Polska (Bać-Pol) korzystania ze znaku towarowego Spar, 10 lipca podjął decyzję o wstrzymaniu wykonywania tamtego postanowienia.

To konsekwencja zażalenia złożonego na czerwcowe postanowienie przez Spar Polska. Dotychczasowy polski operator sieci Spar nie zgadzał się z zabezpieczeniem ustanowionym przez r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 11:00
StoryEditor
C4ndyland - Carrefour wprowadza na rynek nowy koncept słodyczowy. Dzieci oszaleją!
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Sieć Carrefour uruchomiła w swoim sklepie w warszawskiej galerii Westfield Arkadia koncept C4ndyland. Działa w modelu store-in-store i oferuje przede wszystkim słodycze, przekąski i napoje z całego świata, skierowane do najmłodszych konsumentów.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 14:59
StoryEditor
Grupa Pepco poprawia przychody, ale na porównywalnej bazie wciąż notuje spadki. Polska na czele pod względem liczby otwarć
W drugim kwartale roku finansowego Grupa Pepco przyhamowała z otwieraniem nowych sklepów, ale ten trend nie dotyczył Polski (fot, materiały prasowe)
Grupa Pepco podała wyniki za II kwartał oraz I półrocze roku obrotowego 2024. Są one umiarkowanie optymistyczne. Przychody Grupy po dwóch kwartałach wyniosły 3,2 mld euro, co oznacza wzrost o 11,1 proc. rdr. Liczone LfL spadły jednak o 2,5 proc. (wobec 11,7 proc. w pierwszym półroczy roku obrotowego 2023). Jak Pepco radziło sobie na poszczególnych rynkach?

II kwartał roku obrotowego 2024, zakończony 31 marca br. przyniósł Grupie Pepco, właścicielowi sieci dyskontów przemysłowych działających pod szyldami PepcoDealz w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 15:58