11.10.2021/08:53

SPAR wystartował z ogólnopolską kampanią marketingową

Sieć sklepów SPAR rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Klient nasz pan". Akcja potrwa do końca listopada, a celem kampanii jest "promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta".

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ryba 11.10.2021

    SPAR to zajął by się pracownikami bo zarabiają grosze w porównaniu z innymi sieciami , a nie klientem który i tak ma wszystko w nosie.

  • Nickt 11.10.2021

    Jeśli chodzi o doznania to doznałem szoku widząc np. baleron po 60zł/kg w Sparze albo butelkę oleju rzepakowego za 10zł. O twarogu za 40zł/kg nie mówiąc i byle kiełbasie za 50zł/kg. Korzystałem dość regularnie swego czasu, zdarzały się też ciekawe przeceny, ale odkąd zmienił się tam zarząd to jest dramat po prostu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także