SPAR wystartował z ogólnopolską kampanią marketingową
Sieć sklepów SPAR rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Klient nasz pan". Akcja potrwa do końca listopada, a celem kampanii jest "promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta".
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
11.10.2021
SPAR to zajął by się pracownikami bo zarabiają grosze w porównaniu z innymi sieciami , a nie klientem który i tak ma wszystko w nosie.
-
11.10.2021
Jeśli chodzi o doznania to doznałem szoku widząc np. baleron po 60zł/kg w Sparze albo butelkę oleju rzepakowego za 10zł. O twarogu za 40zł/kg nie mówiąc i byle kiełbasie za 50zł/kg. Korzystałem dość regularnie swego czasu, zdarzały się też ciekawe przeceny, ale odkąd zmienił się tam zarząd to jest dramat po prostu.
3