02.08.2018/09:51

Sposób na stałych klientów? Galeria rozwija program lojalnościowy

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej rosną w siłę. W pierwszym półroczu 2018 roku w aplikacji zarejestrowano już blisko 42 tys. paragonów, a ich wartość zdecydowanie przekroczyła 8 mln zł.

Systematycznie rośnie też liczba nowych użytkowników aplikacji. W tym momencie Navishopper pobrany został już 62 tys. W pierwszym półroczu 2018 roku aplikację Navishopper na urządzeniach mobilnych zainstalowano ponad 8 tys. razy.

Użytkownicy korzystają na co dzień z ofert i zniżek dostępnych na terenie centrum handlowego, a także z nawigacji ułatwiającej poruszanie się po obiekcie. Ponad 33 tys. osób to uczestnicy programu lojalnościowego. Galeria Katowicka w zamian za lojalność klientów od stycznia do lipca 2018 roku wydała ponad 4 600 nagród.

- Wysoki i zarazem stabilny przyrost nowych uczestników programu lojalnościowego zawdzięczamy dobrze skonstruowanym i regularnie wprowadzanym programom aktywizującym – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. – Nasza ostatnia wyjątkowa akcja to uruchomienie konkursu, w którym do wygrania był tygodniowy rejs po Adriatyku ekskluzywnym katamaranem. Dzięki takim działaniom, pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, wartość rejestrowanych paragonów utrzymała się na stałym poziomie - około 1,3 – 1,4 miliona złotych w skali miesiąca – dodaje Joanna Bagińska.

W pierwszym półroczu 2018 roku średnia miesięczna liczba rejestrowanych paragonów w aplikacji Galerii Katowickiej wyniosła ok 7 tys., wartość zakupów „lojalnych” klientów to ponad 8 milionów złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.