19.02.2013/12:34

Sprzedaż Carlsberga w Polsce urosła w 2012 r. o blisko 15 proc.

Duński koncern Carlsberg skorzystał na Euro 2012 w Polsce – informuje „Rzeczpospolita”. Według szacunków browary w 2012 r. zwiększyły sprzedaż o ok. 5 proc. do 37,8 mln hektolitrów. W 2012 r. udziały Carlsberg Polska w polskim rynku piwa sięgnęły 17,5 proc. w ujęciu ilościowym. Jak informuje rp.pl duńska grupa twierdzi, że duży wzrost sprzedaży piwa w Polsce jest zasługą lokalnych marek oraz Euro 2012, którego Carlsberg był sponsorem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.